Terug naar Bali - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Martha Nahumury - WaarBenJij.nu Terug naar Bali - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Martha Nahumury - WaarBenJij.nu

Terug naar Bali

Door: Martha en Andre

Blijf op de hoogte en volg Martha

06 Februari 2017 | Indonesië, Jimbaran

7 Terug naar Bali

De volgende ochtend hoeven we gelukkig niet voor dag en dauw te vertrekken. Ons vliegtuig vertrekt 09.30 uur, dus als we om 08.00 uur op het vliegveld zijn, is het vroeg genoeg. Volgens Ating kunnen we ook wel om 08.00 uur van huis vertrekken, want het is maar 20 minuten rijden. We worden weer door een heel gezelschap uitgeleide gedaan, dat is wel heel leuk. Alleen de rit naar het vliegveld was toch echt wel 40 minuten, met als gevolg dat we bij aankomst in de hal op het scherm zagen dat inchecken al niet meer mogelijk was. Gelukkig bleek de soep niet zo heet gegeten. Maar tijd om uitgebreid afscheid te nemen was er niet meer. Nog wel gauw een foto en snelle bedankjes over en weer.
Toen gauw naar de incheckbalie en we konden daarna meteen door naar het vliegtuig. Garuda dit keer, en we hadden weer een prima plek. Ook de vlucht verliep voorspoedig, slechts een korte tussenlanding in Manokwari, en daarna rechtstreeks door naar Den Pasar.
En daarmee is een einde gekomen aan deze bijna 4 weken durende trip naar Ambon en Papua. In meerdere opzichten een geslaagde onderneming, waar we tevreden en dankbaar op terug kunnen kijken.

Jimbaran, 1 maart 2017
Martha en Andre